Α. Σύνδεση και λογαριασμός 

Εάν δεν έχετε κωδικούς πρόσβασης για την πλατφόρμα μας, μπορείτε να υποβάλετε αίτημα εγγραφής εδώ. Η ομάδα μας θα διαχειριστεί το αίτημα σας και θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας είτε μέσω email είτε μέσω τηλεφώνου για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της εγγραφής σας

Πρόσβαση στην πλατφόρμα και στις υπηρεσίες μας λαμβάνουν μόνο επαγγελματίες του κλάδου ενέργειας με ενεργό ΑΦΜ και σε περιοχές όπου μπορούμε να εξυπηρετήσουμε.

Συνήθως ερχόμαστε σε επαφή μαζί σας μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες αλλά αυτό εξαρτάται από τον όγκο των αιτημάτων που λαμβάνουμε. Σε κάθε περίπτωση αν θέλετε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας πριν επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας, για να ακυρώσετε το αίτημα σας ή για να ρωτήσετε οτιδήποτε μπορείτε να καλέσετε στα 2310 535975, 2310 536696 και να ζητήσετε το τμήμα B2B.

Ναι, μπορείτε να δείτε την πλούσια γκάμα των προϊόντων μας χωρίς να έχετε προσωπικούς κωδικούς σύνδεσης παρόλα’ αυτά δεν έχετε πρόσβαση στις τιμές ούτε μπορείτε να πραγματοποιήσετε παραγγελίες.

Για να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας και κάντε κλικ στο κουμπί “Login/Register” . Στη συνέχεια, πληκτρολογήστε το  Όνομα χρήστη ή διεύθυνση email σας και τον κωδικό πρόσβασής σας που σας έχουμε στείλει μέσω email. Εναλλακτικά, βρείτε την σελίδα σύνδεσης εδω.

Μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας μέσω του συνδέσμου “Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης” στη σελίδα σύνδεσης.

Εφόσον είστε συνδεδεμένοι, πηγαίνετε πάνω δεξιά όπου γράφει Hello, (Το ονοματεπώνυμο σας) και επιλέξτε Πίνακας ελέγχου. Από εκεί επιλέξτε Στοιχεία Λογαριασμού. Εκεί θα μπορέσετε αν επεξεργαστείτε τις προσωπικές σας πληροφορίες.

Ελέγξτε τον φάκελο spam/ανεπιθύμητων email σας.Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στα 2310 535975, 2310 536696 για να σας βοηθήσουμε.

Δυστυχώς, προς το παρόν δεν είναι δυνατή η αλλαγή του ονόματος χρήστη.

Αν επιθυμείτε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας και τα στοιχεία που έχουμε για εσάς επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω email.

Ναι, μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας από οποιαδήποτε συσκευή έχει πρόσβαση στο internet.

Β. Διαδικασία Παραγγελίας

Για να κάνετε μια παραγγελία, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και περιηγηθείτε στα προϊόντα μας. Μόλις βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε, κάντε κλικ σε αυτό για να δείτε τις λεπτομέρειες και να το προσθέσετε στο καλάθι σας. Εναλλακτικά προσθέστε απευθείας το προϊόν στο καλάθι σας από την εξωτερική προβολή με την λειτουργία της γρήγορης προσθήκης. Προχωρήστε στο ταμείο για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

Θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης αμέσως μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας. Εάν δεν λάβετε email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας με τον ακόλουθο τρόπο μέσα από την πλατφόρμα μας:


1. Πηγαίνετε πάνω δεξιά όπου γράφει Hello, (Το ονοματεπώνυμο σας) και επιλέγετε «Παραγγελίες»
Εκεί εμφανίζεται μια λίστα με τις παραγγελίες που έχετε πραγματοποιήσει στην οποία μπορείτε να δείτε: α) τον αριθμό παραγγελίας, β) την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας, γ) την κατάσταση της παραγγελίας (Σε επεξεργασία, Σε Αναμονή, Ολοκληρωμένη, Ακυρωμένη κλπ.), δ) το συνολικό χρηματικό ποσό της παραγγελίας, στ) την ποσότητα αντικειμένων της παραγγελίας.

2. Για να δείτε όλες τις λεπτομέρειες της εκάστοτε παραγγελίας, πατήστε το κουμπί «Εμφάνιση» για την παραγγελία που σας ενδιαφέρει.

3. Εκεί θα σας εμφανιστούν: α) πάνω πάνω η κατάσταση της παραγγελίας. Πχ: Η παραγγελία #50116 έγινε στις 13/03/2024 και αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε κατάσταση Σε αναμονή, β) όλες οι λεπτομέρειες της παραγγελίας και των προϊόντων της.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας με τον ακόλουθο τρόπο μέσα από την πλατφόρμα μας:


1. Πηγαίνετε πάνω δεξιά όπου γράφει Hello, (Το ονοματεπώνυμο σας) και επιλέγετε «Παραγγελίες»
Εκεί εμφανίζεται μια λίστα με τις παραγγελίες που έχετε πραγματοποιήσει στην οποία μπορείτε να δείτε: α) τον αριθμό παραγγελίας, β) την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας, γ) την κατάσταση της παραγγελίας (Σε επεξεργασία, Σε Αναμονή, Ολοκληρωμένη, Ακυρωμένη κλπ.), δ) το συνολικό χρηματικό ποσό της παραγγελίας, στ) την ποσότητα αντικειμένων της παραγγελίας.

2. Για να δείτε όλες τις λεπτομέρειες της εκάστοτε παραγγελίας, πατήστε το κουμπί «Εμφάνιση» για την παραγγελία που σας ενδιαφέρει.

3. Εκεί θα σας εμφανιστούν: α) πάνω πάνω η κατάσταση της παραγγελίας. Πχ: Η παραγγελία #50116 έγινε στις 13/03/2024 και αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε κατάσταση Σε αναμονή, β) όλες οι λεπτομέρειες της παραγγελίας και των προϊόντων της.

Προς το παρόν δεχόμαστε πληρωμές μόνο μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Αφού υποβάλετε την παραγγελία σας, ακολουθήστε τις οδηγίες που θα σας σταλούν μέσω email για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Παρακαλώ μόλις κάνετε την κατάθεση να μας στείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης στο info@b2benergymarkt.gr. Μόλις λάβουμε την πληρωμή, η παραγγελία σας θα διεκπεραιωθεί. 

Μόλις υποβληθεί μια παραγγελία, δεν είναι δυνατή η ακύρωση ή η τροποποίησή της μέσω την πλατφόρμας μας. Αν για τον οποιονδήποτε λόγο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας το συντομότερο δυνατό. Αν θέλετε να προσθέσετε προϊόντα στην παραγγελία σας, παρακαλώ πραγματοποιήστε εκ νέου μια άλλη παραγγελία με τα προϊόντα της επιλογής σας.

Ναι, ενδέχεται να προσφέρουμε εκπτώσεις για μαζικές παραγγελίες. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα πωλήσεών μας για να συζητήσετε τις επιλογές τιμολόγησης.

Επειδή η πλατφόρμα μας απευθύνεται μόνο σε επαγγελματίες, οι τιμές που βλέπετε είναι συν ΦΠΑ. Όταν θα προσθέσετε τα προϊόντα σας στο καλάθι και προχωρήσετε στο ταμείο για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα σας εμφανιστεί το συνολικό ποσό προς πληρωμή με το ΦΠΑ συμπεριλαμβανόμενο. Οι φόροι υπολογίζονται και περιλαμβάνονται στο σύνολο της παραγγελίας βάσει των εφαρμοστέων νόμων και κανονισμών.

Ναι, μπορείτε να παραγγείλετε προϊόντα από πολλούς κατασκευαστές σε μία παραγγελία.

Ναι, οι παραγγελίες μπορούν να τοποθετηθούν ηλεκτρονικά 24 ώρες το 24ωρο.

Γενικά, δεν υπάρχει ελάχιστη απαίτηση παραγγελίας, αλλά θα πρέπει να ελέγξετε την περιγραφή του προϊόντος που θέλετε να αγοράσετε για λεπτομέρειες.

Μπορείτε να αναφέρετε προβλήματα με την παραγγελία σας επικοινωνώντας μαζί μας μέσω τηλεφώνου για πιο άμεση ανταπόκριση.

Η διαδικασία της επιστροφής, εφόσον εγκριθεί από τον προμηθευτή/κατασκευαστή αναλαμβάνεται πλήρως από αυτόν και εσάς. 

Επικοινωνήστε με την εταιρεία ταχυμεταφορών για να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας. Επικοινωνήστε μαζί μας εάν δεν μπορείτε να εντοπίσετε την παραγγελία σας.

Γ. Μεταφορικά

Γενικά, ζητάμε από τους χρήστες μας να δηλώνουν την μεταφορική εταιρεία με την οποία συνεργάζονται κατα την διαδικασία της υποβολής της παραγγελίας τους. Αν η μεταφορική συμπληρωθεί μια φορά τότε θεωρείται η ίδια για κάθε παραγγελία. Ορισμένα προϊόντα προσφέρουν δωρεάν μεταφορικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οπότε η μεταφορική σας μπορεί να παραλάβει τα προϊόντα από αυτες τις 2 πόλεις. Κάποιοι κατασκευαστές παρέχουν δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα. 

Στην σύντομη περιγραφή του κάθε προϊόντος αναγράφεται με κόκκινα γράμματα τι ισχύει αναφορικά με τα μεταφορικά του συγκεκριμένου κατασκευαστή. 

Η διαδικασία της μεταφοράς των προϊόντων στον χώρο σας εξαρτάται από την επιλογή μεταφορικής που θα κάνετε εσείς. Μπορείτε να συνεννοηθείτε για την άμεση και ταχεία αποστολή των προϊόντων απευθείας με την μεταφορική σας.

Οι χρόνοι παράδοσης ποικίλλουν ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και τη μέθοδο αποστολής, και συνήθως κυμαίνονται από 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που θα λάβουμε την απόδειξη κατάθεσης από εσάς.

Δ. Πληροφορίες για τα προϊόντα και την διαθεσιμότητα

  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη γραμμή αναζήτησης στην ιστοσελίδα μας.
  • Μπορείτε να περιηγηθείτε στις κατηγορίες και υποκατηγορίες των προϊόντων.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα φίλτρα για να περιορίσετε τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η κατάσταση διαθεσιμότητας ενός προϊόντος δεν φαίνεται στην σελίδα του προϊόντος καθώς η διαθεσιμότητα εξαρτάται από τον προμηθευτή/κατασκευαστή. Θα ενημερωθείτε για την διαθεσιμότητα αφού υποβάλλετε την παραγγελία σας και η ομάδα πωλήσεών μας ελέγξει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν επικοινωνώντας με τον εκάστοτε κατασκευαστή. Μετά τον έλεγχο σας ειδοποιεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το συντομότερο δυνατό σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων της παραγγελίας σας ώστε να δρομολογηθεί η πληρωμή.

Προσπαθούμε να απαντάμε σε ερωτήματα σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.

Στην περίπτωση αυτή, σας ενημερώνουμε τηλεφωνικώς ότι τα προϊόντα σας δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και πότε θα είναι διαθέσιμα και σας δίνουμε 2 επιλογές:

  • Να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με κατάθεση και να σας σταλούν τα προϊόντα όταν θα είναι διαθέσιμα.
  • Να ακυρωθεί η παραγγελία σας.

Στην περίπτωση αυτή η παραγγελία σας χωρίζεται σε 2 παραγγελίες όπου στην πρώτη παραμένουν τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα και στη άλλη τα προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα. Πλέον αντιμετωπίζονται ως 2 διαφορετικές παραγγελίες για να μπορούμε και εμείς να κάνουμε την σωστή διαχείριση τους. Η πρώτη παραγγελία με τα διαθέσιμα προϊόντα αλλάζει σε κατάσταση “Εκκρεμεί πληρωμή” και αναμένεται η κατάθεση από εσάς για να δρομ

 Ναι, τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση του κατασκευαστή. 

Ναι, μπορείτε να ζητήσετε συγκεκριμένα προϊόντα επικοινωνώντας με το τμήμα πωλήσεών μας.

Ναι, οι προδιαγραφές και οι τεχνικές λεπτομέρειες των προϊόντων είναι διαθέσιμες στη σελίδα κάθε προϊόντος.

Ναι, τα προϊόντα στην πλατφόρμα πληρούν πιστοποιήσεις και πρότυπα του κλάδου.

Ε. Τεχνικά και υποστήριξη 

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας στέλνοντάς μας email στο info@b2benergymarkt.gr ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπό μας ή καλώντας μας στα παρακάτω τηλέφωνα: 231020535975, 231020536696.

Η υποστήριξη πελατών λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, 7:30 π.μ. έως 3:30 μ.

Ναι, παρέχουμε τεχνική υποστήριξη για τα προϊόντα μας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα πωλήσεων μας για βοήθεια. 

 ΣΤ. Γενικές πληροφορίες

Η πλατφόρμα μας απευθύνεται μόνο σε επαγγελματίες του κλάδου. Για να έχει κάποιος πρόσβαση στις τιμές μας ώστε να πραγματοποιήσει παραγγελίες πρέπει να έχει προσωποποιημένους κωδικούς τους οποίους αποστέλλουμε εμείς έπειτα από μια διαδικασία ελέγχου.

Μπορείτε να τοποθετήσετε παραγγελίες από οποιαδήποτε περιοχή εντός της Ελλάδας.

Προσθέτουμε νέα προϊόντα τακτικά. Ελέγχετε συχνά για ενημερώσεις.

Ναι, υπάρχουν γενικές προσφορές και προσφορές εβδομάδας όπου μπορείτε να βρείτε στο κεντρικό μενού. Παρακολουθήστε τον ιστότοπό μας τακτικά για ενημερώσεις

Όχι, αυτή τη στιγμή δεν διαθέτουμε εφαρμογή για κινητά, αλλά ο ιστότοπός μας είναι φιλικός προς κινητά. Ωστόσο, η ομάδα μας εργάζεται για τη δημιουργία της εφαρμογής για κινητά και αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα.

Χρησιμοποιούμε τυπικά μέτρα ασφαλείας του κλάδου για την προστασία των προσωπικών σας στοιχείων και των πληροφοριών πληρωμής σας. Ανατρέξτε στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για περισσότερες πληροφορίες.

Όχι, δεν υπάρχουν χρεώσεις για τη χρήση της πλατφόρμας.

Μπορείτε να αφήσετε μια κριτική στην σελίδα μας στο Facebook ή να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας για τυχόν παρατηρήσεις. Τα σχόλιά σας μας βοηθούν να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.

Μπορείτε να ενημερωθείτε για νέες εξελίξεις ή αλλαγές στην πλατφόρμα με τους εξής τρόπους:

  • Εγγραφή στο ενημερωτικό μας δελτίο (newsletter).
  • Ακολουθώντας μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.